Ing. Stanislav Mihaľo

„Každá situácia je riešiteľná, len ju treba chcieť riešiť.“

Ako získať a efektívne používať prostredie Microsoft 365

Ponúkam vám linky zoradené od získania konta po využitie tohto prostredia tak, aby ho vedeli dobre využívať.

Začíname:

Využití Microsoft 365 pro celou rodinu

Autor Peter Pallo. Videá sú spoločné (žiaci i učitelia)

1. Úvod do prostredia Microsoft 365 – od 2. minúty
2. Základy práce s MS OneDrive
3. Úvod do MS Teams
3.1 Efektívna tímová spolupráca v triedach
3.2 Nové funkcionality triedneho tímu v Microsoft Teams 2024
3.3 Komunikácia v MS Teams
4. Hybridné vyučovanie cez TEAMS
4.1 Spolupráca nad dokumentami
4.2 Triedne poznámky v OneNote
6. Forms ako kontrola pre učiteľa Peter Pirončiak

Expert Michal Lenhart

MS 365 Akadémia – úvod do MS-365
MS 365 Akadémia Aplikácie Office
Cloudová správa / obnova inštalácie W

Digitálny koordinátor – ako koordinátor digitálnej transformácie vzdelávania na škole v období prípravy škôl na digitálnu transformáciu vzdelávania má byť skúsený a inovatívny pedagogický zamestnanec školy, ktorý vykonáva špecializované činnosti vo výchove a vzdelávaní, koordinuje informatizáciu a vzdelávanie prostredníctvom digitálnych technológií s cieľom podporiť transformáciu vzdelávania a školy pre 21. storočie resp. digitálnu budúcnosť.

Školský digitálny koordinátor (ŠDK)má pôsobiť v 3 základných oblastiach s nasledujúcimi kompetenciami a úlohami:

  • Vízia školy
  • Škola ako komunita aktérov
  • Škola ako vzdelávacie prostredie

Podrobnejšie kompetencie TU

Hlavné činnosti školského digitálneho koordinátora:

  • poradenstvo a odbornú pomoc v oblasti zavádzania nových digitálnych metód do vzdelávania,
  • spätnú väzbu pedagogickým zamestnancom školy v uplatňovaní a využívaní digitálnych metód, foriem a didaktických prostriedkov vo výchove a vzdelávaní
  • vzdelávanie zamestnancov v oblasti využívania digitálneho obsahu alebo foriem práce s digitálnym obsahom,
  • aktuálny digitálny materiál ku vzdelávacím štandardom vyučovacích predmetov alebo vzdelávacích oblastí,
  • skúma sociálnu klímu a sociálne vzťahy s cieľom vytvárania pozitívnej školskej klímy a optimálnych vzťahov v školskom prostredí
  • pravidelnú informovanosť o aktuálnych možnostiach využívania digitálnych technológií vo výchove a vzdelávaní a možnostiach zabezpečenia kybernetickej bezpečnosti,
  • poradenstvo v rámci digitálnych technológií,
  • administráciu online testovaní,
  • dostupnosť externých vzdelávacích zdrojov.